مورينيو: پيروزي در اين مسابقه مهم بود

در گروه E از ليگ قهرمانان اروپا چلسي شب گذشته (سه‌شنبه) 4 بر صفر استوابخارست را در روماني در هم کوبيد. با گل‌هايي که راميرز (دقايق 19 و 55)، دانيل جورجيفسکي(دقيقه 44- گل به خودي) و فرانک لمپارد (دقيقه 90) به ثمر رساندند چلسي اولين بردش در اين رقابت‌ها را تجربه کرد.

به گزارش تسنيم، ژوزه مورينيو، سرمربي آبي‌پوشان لندني پس از برتري شاگردانش مقابل نماينده روماني گفت: قطعا نتيجه به دست آمده خيلي خوب است. عملکرد ما در اين ديدار بي‌نقص بود. ما بازي و نتيجه را تحت کنترل خودمان گرفتيم و فوتبال هوشمندانه و کاملي را خارج از خانه به نمايش گذاشتيم.

وي افزود: در اين بازي به دنبال اين بوديم تا شکست خانگي 2 بر يک مقابل بازل را از ذهن هوادران‌مان پاک کنيم و با عملکرد خوبمان موفق به اين کار شديم. حالا ما از 2 بازي 3 امتياز داريم. بازل هم با باخت مقابل حريف آلماني‌اش شرايط يکساني با ما دارد. شالکه با پيروزي مقابل بازل حالا پيشتاز گروه است ولي جاي نگراني نيست چون ما همچنان 2 بازي مقابل اين حريف آلماني داريم. هدف ما در وهله اول صعود به مرحله يک‌هشتم نهايي رقابت‌ها است. اين نتيجه براي‌مان خيلي مهم بود و حتما بايد پيروز مي‌شديم.

سرمربي 50 ساله چلسي تصريح کرد: آندره شورله در اين بازي نقشي کليدي ايفا کرد چون ما بازيکني را مي‌خواستيم که به قلب دفاعي آنها نفوذ کند و او کسي نبود جز خود آندره. شورله در پستي بازي مي‌کرد که مي‌دانستيم از آن نقطه مي‌توانيم به حريف ضربه برنيم و به موفقيت برسيم. ما در جريان اين ديدار کنترل بازي را در اختيار داشتيم و 4 گل به ثمر رسانديم هرچند فکر مي‌کنم حتي مي‌توانستيم تعداد گل‌هاي زده خود را به عدد 6 برسانيم. چلسي در اين بازي فوق‌العاده عمل کرد.

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 مهر 1392برچسب:مورینیو,چلسی,اخبارچلسی,اخبار جدید چلسی, | 13:56 | نویسنده : امیرحسین رسولی |
  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ